lumelaud
- üldiselt on nii, et pipe ja park üldse on väikesekasvulistele meestele, füüsikaseaduste vastu ei saa
- ostad täiesti tavalise laua, mittemingit erilist jura pole vaja
laud on päris pikalt sinust üle
siis, kui tunned, et laud hakkab piirama, ostad järgmise
pehme lauaga ongi hea lihtne sõita, kuna ta annab palju andeks
- pikkus võib mõjuda ainult pehmes lumes manööverdamisele, mida pikem laud, seda raskem on jõuga keerata, kuna ta korjab lume peale ja seda on pikal laual rohkem
- aga miks on laual pikkus määratud - selleks, et sa ostaks endale õige pikkusega laua, mitte liiga lühikese ega liiga pika
- juhib laua küljeraadius, ja SEE on juhtimise põhikomponent
- ma ütlen uuesti: 99% ajast juhib su lauda füüsika, mitte füüsis
elik, sa ei kuluta kaloritki laua juhtimisele
- miskipärast häbenetakse käsi laiali hoida, üritatakse ülbata, käed ripakil, nagu pargimehed
-nii, nüüd, kui sa valmis oled, räägin ma, kuidas lauda juhitakse
reegel 1) raskuskeset ei viida KUNAGI laua kohalt ära, vastupidiselt 'õpetajate' õpetustele
reegel 2) kui raskuskeskme laua kohalt ära viid, siis kukud
reegel 3) esimesed 2 reeglit kehtivad
reegel 4) ära kuula hülge möla
reegel 5) hoia käed laiali ja tunneta tasakaalu
reegel 6) kumma laua otsa poole ennast kallutad, sinna poole liikuma hakkad
reegel 7) vt reegel 1
reegel 8) pöörete tegemine ei ole kohustuslik
reegel 9) vt reegel 5
reegel 10) laud, mäega risti olles, seisab
reegel 11) laud, liikumissuunaga risti olles pidurdab
reegel 12) vajalikku asendisse keeramiseks keerad kogu õlavöödet, sirgete kätegasoovitud suunda
reegel 13) vt reegel 5
- keeramine - see on kõige lihtsam asi maailmas
seisa korraks püsti, pane jalad harki, ja käed laiali
keera kogu ülakeha, hästi lõdvalt
laud liigub täpselt sinna, kuhu liikumissuunas näitav käsi osutab
suurel kiirusel tuleb ennast rohkem kössi lasta, et oleks põrutusruumi, kuna otse püsti seistes kaob hypetel kontakt maaga, ja see on algajale palju
ka kössis olles on kõige olulisem reegel 5
1. ----[---]----
2. ----[---/----
selle teise asendiga ei ole võimalik kiiresti sõita
see on mingite hästi väikeste ja kergete inimeste mingi imelik, põhjendamatu sõiduasend, millega puudub laua üle kontroll
kõige olulisem on see, et esimeses asendis võtad sa ootamatud hüpped suurelt kiiruselt täiesti loomulikult ja vigastusteta vastu
teises asendis on püsti jäämine pigem juhus
teises asendis pead lauda jõuga juhtima
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home